can we make it?


värdelös dag. inga lektioner alls. åkte till skolan heelt i onödan.
nu är jag iallafall hemma efter en sväng på stan med linda och lizette.
ska alldeles strax gå ut och gå en promenad, känns som det behövs nu..
så mycket tankar i huvudet som inte förvinner och dom blir bara jobbigare
och jobbigare. jätte förvirrande när jag inte kan tyda mig själv ens.
hur ska jag då kunna tyda någon annan? jag har ingen aning..

jag älskar iallafall min mamma och det är jag helt jävla säker på. finns ingen finare eller bättre person än henne. det gör ont i magen över allt som händer, men jag vet att du är stark nog att klara det. jag kämpar för oss båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0