friends forevaaäähhh


nyss hemkommen från falun och borlänge..
vi skulle se på bio men så kom vi försent (för mathias körde för sakta) så vi åkte
till borlänge istället och åt på burger king. höhö det var helt okej!

nu är jag iallafall hemma, och imorgon blir det tråkigt nog ingen skola.
har tid på sjukan här, så känns ingen större idé och åka upp dit någon timme bara.
så imorgon tänker jag ta en liten sovmorgon och sedan göra mig klar. måste cykla ner
till sjukhuset, så det känns ju lite sådär.. om ingen söt liten människa skulle kunna tänka
sig att agera sjuktransport? ring mig då!

nu ska jag bara chilla lite. älskar mina vänner också.
speciellt tack selmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3 my soulmate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0