galen helg..


ursäkta för den urdåliga uppdateringen, men har verkligen haft fullt upp hela tiden.
i fredags kom jag faktiskt iväg till skolan på morgonen. tummen upp för mig. och efter den så drog jag ner på stan med malin och thomas och brunchade där. köpte mig även ett par tjockare leggins och ett solpuder. när jag kom hem bestämde jag och elvira att vi skulle gå en sväng till baren. var inte alls meningen att bli någon helkväll ute, men på något sätt blev det så ändå.. haha! slutade väldigt....udda om man säger så, men ack så roligt;)

på lördagen mådde jag bra, men jag var grymt trött. vaknade vid 2-3 och vid 5 så ringde selma och sa att hon tänkte ta tåget till mig för att vi skulle gå ut på lucky på kvällen.. så det var bara att hoppa in i duschen och tagga till för en till utekväll. började förfesten hos tom med roligt folk, och sen vidare till lucky där jag och selma dansade hela kvällen. alltid lika galet och vara ute med min älskling, och jag hade verkligen saknat det! kvällen slutade med pommes och cheddarsås på sibylla. toppen!

nu ligger jag i soffan och ska precis se på privileged som började precis! hör av mig senare eller imorgon. pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0