i know you want me

heeeej!
nu har jag jobbat i 2 dagar, och jag är grymt sliten. fast det kanske beror på att
jag och linda hade en fartfylld kväll i leksand igår. ojojoj säger jag bara!
det började med att vi käkade kräftor med mina föräldrar och lite till folk,
sen drog vi ut med mathias, adam och niklas. stötte på lite annat folk under kvällen
också, så det var en toppenkväll. men nog var jag trött imorse när jag skulle upp och
jobba. fyfasiken! och vi fick oss ett gott skratt när vi läste igenom mina skickade sms.

nu ligger jag bara och tittar på tv. mamma och pappa är på födelsedagskalas hos några
men jag orkade verkligen inte följa med. tänkte ligga här hela kvällen, och så ska jag sova
tidigt faktiskt. om det inte blir lan;) imorgon är det skola igen, och då gäller det att vara pigg.'
nu ska jag kolla vidare på privileged. kanske skriver lite senare. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0