you're so fuckin' special, i wish i was special.

hello cuties, tog tag i detta och fixade en ny blogg. så nu är ni nöjda och glada va?
får se hur uppdateringen kommer att bli men ska försöka skriva så mycket jag kan.

nu är det fredagen den 21 augusti. igår började skolan och jag går nu i 3an på dansgymnasiumet
i Mora. Dvs att jag tar studenten om ungefär 10 månader. Känns som att det kommer glida
på ganska bra, och rätt som det är står vi där och kör studentvecka. vänta ni bara!
men nog om framtiden:) kväll har jag och mina föräldrar ätit tacos och nu så ska vi se på en film
vi hyrt, nämligen wallander- tjuven. ska jobba hela helgen så det blir lugna gatan här.
synd att jag tackade ja när dom frågade om jag ville jobba, eftersom jag och linda senare fick storslagna
planer för just DENNA helg. men får väl se om vi tar det nästa fredag istället;)

skriver efter att jag sett filmen och myst lite med mamma och pappa, kommer nog sitta vid datan tills
sent inatt då jag och linda tänkte lana, höhö! puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0