dan före dan före dopparedan


hello there babies!
äntligen är det jullov. sista skoluppgiften för terminen är inskickad
och jag kan nu njuta av tanken att efter detta lov är det bara en termin
kvar av min gymnasietid. helt galet och kan knappt förstå det.

nåja, idag började dagen med en teaterföreställning. rolig faktiskt.
sen drog jag och selma ner på stan där vi splittrade på oss. hehe.
jag träffade kevin och sen linda också. fixade klart de sista julklapparna
så nu är det ur världen. och så sa jag hejdå till dom sötnosarna, eftersom
jag antagligen inte hinner träffa dom något mer innan jag åker.
om jag inte lyckas ta mig till mora på förmiddagen den 25e innan vi åker. visar sig.

imorgon blir det iaf jobb 12-19. rätt chill och mycket o göra när det är så mycket folk.
nu ska jag fortsätta packa till spaniaa. med blandade känslor!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0