dont say goodbye


pluggpluggpluggplugg.
jämt o ständigt jävla plugg. vem orkar? inte jag iallafall.
kommer få sitta uppe hela natten och skriva klart den där
förbannade jävla redovisningen som ska vara klar tills imorgon.
kul va? jag behööööver sova. det är vad jag behöver. men icke!

imorgon blir det skola. sen borlänge och äta middag med mamma o pappa.
sen tillbaks till mora och sova hos linda. har dans på lördag förmiddag.
vad som händer på kvällen har jag ingen aning om:)
det enda jag vet är att jag behöver plugga som ett as i helgen. otippat..
historiaprov på måndag. men onda planer smids för fullt så man vet aldrig
hur det blir med den där måndagen faktiskt. det visar väl sig. hehehe.

tillbaks till Salvador dali. jag älskar skolan.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0