helvetes skola


det här är ju skrattretande. sitter fortfarande och pluggar.
har hållt igång i 8 timmar nu. och mer lär det bli!
känns som jag snart kommer att bryta ihop.
jag kan medge att det hade varit snäppet lättare ifall jag vetat
att jag inte behövt kolla i skolböckerna på hela helgen.
då hade jag satsat fullt ut, kört slut på mig själv och sedan slappat ända
fram till måndag. men, tanken att jag kommer sitta och skriva ett
historiaprov kl 08.00 på måndag morgon får mig att rysa ännu mer.
min hjärna strejkar på något sätt. säger NEJ, och vägrar lyda mina
ordrar. Nåja, det får gå som det gör på redovisningen imorgon.
förhoppningsvis skämmer jag inte ut mig alltför mycket.

sliiiiiiiiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0