it's getting cold

lovely day.
började bra, slutade bättre.
hade en balettlektion som faktiskt gick superbra.
skönt o vara tillbaks ju. sen var det samhällskunskap
som inte var någon vanlig lektion. satt ute i korridoren
nästan hela tiden. susanne hade indv snack med alla
så vi roade oss på våra egna sätt.
utvecklingsamtalet som jag hade idag gick också över
förväntningar. sjukt vilka lovord jag fick av per.
hade förvänta mig feta utskällningen men tvärtom, han
hade ingenting negativt att komma med, förutom att min
frånvaro inte var den bästa;P men allt kan ju inte vara perfekt.
hehe.

imorgon blire tårtkalas. skolan fyller 50 år. gott!
efter det blir de stan. sen hem till leksand. kvällen är oplanerad.
jobbar på lördag så det blir lugnt iallafall. precis som lördag kväll också.
eftersom ja jobbar på söndag också. sen blirde myyyyyyyyyyyyys!
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0