bye bye baby goodbye!


fuck everything. nu ska de bli ändring på hög nivå.
jag och clara ska köra hårt. nyttigt liv är på ingång!;)

har jobbat idag, i min mammas inredningsaffär för er som inte vet.
det gick bra men det var rätt långtråkigt. tur att jag och Anna kunde
roa oss på bästa möjliga sätt, haha! och extrapengar är aldrig fel.

nu sitter jag och ser på tv med mamma och pappa. lugn kväll. jepp.
på måndag är vi lediga från skolan. skönt. men ska ändå dit och träna
dans hela dagen.. blandade känslor. men ändå något som måste göras.
på onsdag ska jag till sjukhuset. blää.

nu ska jag betala in för alla tjejer till studentkryssningen. kommer bli grymt!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

du äro sjuk i huvvudett ditt lilla krääk!!!!!!!!

2009-11-15 @ 14:29:10
Postat av: Anonym

2009-11-15 @ 14:35:28
URL: http://Lindabengtsing.devote.se
Postat av: Anonym

Ursäkta mig komentaren innan, du verkar vara sjuk i huvudet, du vet på sig själv tar man fel på andra?!. Och varför ens lägga ner energi och skriva sånt till någon annan?, och vem det nu är, så kan du inte känna Maria Olsson om du tycker att hon är ett kräk, för det är vad hon är långt ifrån, hon är den mest fantastika människa jag känner, så vårda dina ord innan du utalar dig om något. För jag lackar ur på folk som kränker andra!. Finns inge dummare än att göra sånt!. Hade kunnat skrivit riktigt illa saker till den omogna människan som skrivit en sån komentar, men jag är dock mognare än dej eller er som försökt att diktat ihop något som inte ens är sanning!. Så jag säger bara dra åt helvete!!!!!!!!!!

2009-11-15 @ 14:39:27
URL: http://Lindabengtsing.devote.se
Postat av: SH

Ojdå, låter som mary har fått sig en liten stalker som låter lite avensjuk :) Akta dig mary, verkar som anonym har rymt ifrån avdelning C 345 i säter!

2009-11-16 @ 00:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0