fuck you fuck you very very much

look inside your tiny mind.

galen kväll igår. finner inga ord! den innehöll verkligen allt.

det var jag, linda, clara, selma och elvira som började hemma hos clara.
vi drack cider och vin, körde "jag har aldrig", och masas mer.
alla problem med skjutsen ordnade sig till sist som tur var.
vi bowlade och det var det sjukaste. haha. 5 helt galna tjejer. tänk själva.
till sist gick vi och såg på idol-ola och alla var helt sålda. han är finaste finaste.
därefter tog min kväll så gott som slut av massa olika anledningar!
var väl lika bra så.
åkte till sibylla efter iallafall. alla åt mat, förutom jag som drack vin...? don't ask..
när jag, linda och selma kom hem till mig la vi oss på grusvägen och bad en bön,
kollade på stjärnorna och njöt av livet. hehe.

mådde inte så bra imorse när jag vaknade.
hemska känslor i magen och ett huvud
som höll på att explodera. tänker inte åka på dansträningen idag.
vet att jag borde, men jag orkar verkligen inte. är heeelt död.
nu ska jag vila lite. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0