helgen


puuuuhhh. hemma från strängnäs nu.

vi åkte dit ändå. pappa blev frisk. hehe.
jag,mamma,lovisa och annalena började dricka vin redan vid 1.
blev en lugn men rolig kväll. var på dansbandskampen.
buggade och grejer. inte så vanligt! vi tänkte åka till BK sen.
tog taxi. när vi kom dit var det helt dött så vi åkte och åt
mat på ugglans kiosken. äckligast moset någonsin. var så less.
då gick jag hem och la mig. precis när vi bäddat iordning kommer
alla föräldrar + några till vuxna hem och ska ha efterfest.
då började jag,lovisa och gustav undra om det inte var något som
stog fel till.. var HELT ombytta roller..
nu ska jag ta en dusch och sen krypa under filten i soffan och bara
sitta här och se på tv. det är jag värd. för jag är jättetrött.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0