ibland blir man mer än ingenting!


weeyy, första gången på flera dagar som jag vaknade med ett
rätt så bra humör. efterlängtat. grymt skönt.
att halsen svider och huvudet dunkar gör inte så mycket,
eftersom jag på andra sätt mår så mycket bättre än på länge!
och även fast känslan kanske bara kommer finnas där för ett kort ögonblick,
njuter jag av den hela tiden. för det är såhär jag borde må egentligen.
innerst inne vet jag att jag inte gjort någonting fel alls.
förutom att kanske vara lite blåögd och naiv. men det är ju helt oskyldigt, helhjärtat och snällt.

väntar på mamma som slutar jobbet snart. ska ta tag i lite skolarbeten också.
ha en underbar dag/eftermiddag. hörs senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

eahwusj du förtjänar inte å må bra alls ushcc!

2009-11-30 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0