I'm playin round with things I know I just shouldn't mess with

Sometimes she's so naive gets upset about everyday stuff

är så hatisk av mig just nu. vet att de bara är något tillfälligt men ändå.
vad är endels fel? blää blää blää. endel borde få livstid för allt dumt dom gör.

sjuk. feber. halsen svider. kul kul. men kan ej sova. för jag sov i ett par
timmar efter min musikal/dansträning idag. den gick btw bra. långtråkigt.
dom hade buyat 12 familjepizzor. så nog fan blev vi mätta iaf. heheheh.

26 dagar kvar tills jag kommer till varmare ställe. viva la spania!!
det kommer inte mer lägligt än såhär. så mycket händer och jag är
rent utav sagt URLESSS på detta ställe och vissa personer här.
vad passar då bättre än en resa till favoritlandet? lalalala.

im so lucky lucky. im so lovely lovely
you can fool yourself. i promise it will help


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0