it goes like this.


det är så kallt kallt kallt kallt. det är kallt ute, det är kallt inne.
det är kallt ÖVERALLT. jag orkar inte det. jag ger upp. blää!
ska införskaffa mig ett bärbart element som jag kan ta med överallt.

blev strömavbrott i hela mora idag. så skolan var helt kolsvart.
ingen såg någonting. folk gick och lyste med mobilerna och hade sig.
herregud vad lite ljus kan göra.. selma var dock mest orolig för att
vi inte skulle få någon mat pga att ugnarna och det inte fungerade.
vilken tur hon hade att elen kom tillbaka rätt snabbt;)

nu ska jag dyka ner i historiaboken. hörs senare.


Kommentarer
Postat av: SH

äta bör man annars dör man :)

2009-11-02 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0