måndag


enkel dag. åkte taxi hem till leksand. hehe.
fikade på siljan direkt när jag kom hem. med lovisa och hennes
mamma som är och hälsar på från strängnäs.
på kvällen när mamma slutat jobbet gick vi ut och åt på bosporen.
okänt nummer ringde och tönta sig då igen. fan nog snart! idioter.
verkligen bevis på att ni inte har något liv. kanske dags o skaffa det?

imorgon 8.40 är det sprutan som gäller. fan fan fan.
så sjukt nervös att jag inte kommer kunna sova någonting inatt.
låter kanske jättebarnsligt men kan inte rå för att jag har sådan
rädsla och fobi för sånt där. är helt ärligt skräckslagen och om jag
känner mig själv rätt kommer jag banga i sista sekund och inte ta
den där sprutan ändå.

jaja. nu ska jag ta och linda in mig i filten, dricka ett glas vatten och
läsa lite bok. godnatt /maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0