not OK.

sitter och tittar på christine. ska snart rosta mig en macka. japp
rätt tråkig dag. fult väder, humöret nere i botten. det är fredag
fast det känns inte alls. det enda som lyser upp dagen är att
de är idool ikväll. min passion. min kärlek!

hoppas med alla mina tummar att jag mår bättre imorgon.
då åker vi till strängnäs. till familia clazon! vi ska gå på
dansbandskampen;) avundsjuka ni blev nu va? höhö.
Lovisa sa även något om att de var mycket kompisar till henne
som skulle ut. så det blir nog en trevlig kväll. skönt att komma
härifrån lite. och att få umgås lite med familjen.

snart kommer någonting drastiskt ske ifall inte mina mardrömmar
på nätterna försvinner. hur länge ska man egentligen behöva stå ut?

NU; rostad mackaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0