pain in the heart

det är en fin dag
jag kan inte se det just nu bara.
det är en bra dag
jag kan inte se det just nu bara.
det är ett bra liv
jag kan inte se det just nu bara.
allting kommer lösa sig
men jag kan inte se det just nu bara.

varför ska det alltid vara lika jobbigt att ta sig upp till toppen efter ett nedslag?
...jag gav upp för länge sen!
det är att leka med eld när du drar upp det här igen.

älskar mina vänner och familj. utan dom vore jag ingenting. vore hopplös.
det är verkligen sådana här situationer man märker vilka som betyder något!
och även om jag är dålig på att visa det, vill jag att ni ska visa att jag uppskattar
allt ni gör betyder allt för mig. verkligen allt! okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0