stjärna


börjar få mer och mer anonyma kommentarer. skrattretande!

pluggningen har gått sådär. fixat lite på min redovisning om moderaterna.
har inte orkat något mer. febern plågar mig och jag ligger mestadels
avdäckad i soffan. har vänt helt och hållet på dygnet. inte kul.
men tänkte ändå lägga mig nu. vet att jag kommer somna då.
blir hemma imorgon med.
föresten måste jag berätta att jag hade sån äcklig dröm inatt.
värsta mardrömmen på länge. tänker inte berätta hela drömmen
för då kommer vissa som jag vet läser bloggen känna sig träffade.
men den handlade iallafall om ormar. och den var asäckligt!
det var en orm och en katt som satt ihop. sinnessjukt jag vet.
vaknade mitt i allt av att jag skrek rakt ut. låter kanske jättetöntigt,
men det var det verkligen inte. jag var livrädd. USSH!
tur att det bara var en dröm. hehe!
NATTIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0