when life is good


förlåt för jag varit kass med bloggningen. men igår följde linda med
mig hem till leksand. vi msn-lanade och såg på björn gustavsson hela natten.
rätt trött imorse. inte kul! skulle se en rättegång med klassen vid halv 10.
den blev inställd. då gick vi tillbaks till skolan. såg någon jesus-film på religionen.
skapligt äcklig. blod och grejer. det gillar jag inte alls! så kunde inte äta lunch
efter det. sen var det inga lektioner fram till två då vi skulle se en till rättegång.
denna gången blev det lyckat och det var asballt och få se hur de gick till.
råkade ha sönder ett armstöd på stolen, det hade selma kul åt.
ikväll har jag och linda varit i mora. sett lite hockey och druckit kaffe. myfredag!
blir en alkoholfri helg. behövligt och känns hur skönt som helst faktikst!
nästa helg är det idol-ola på bowlingen som gäller. kommer bli jättekul.

nu ska jag sova. för imorgon ska jag, tro det eller ej, JOBBA. jajamensan.
maria kan hon också! om hon vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0