akta dig för polisen


åh smart som jag är kom jag på i tid imorse att vi hade dansläxa tills idag.
så då satt jag och gjorde den! wiii. första dansläxan som blivit inlämnad tror jag?
bra maria, super!!
resten av dagen var slapp. satt och lyssnade på alla tal hela sv-lektionen och på naturkunskapen
såg vi på några äckliga djuraktiga grejer.. inte okej.

när jag kom hem gick jag och la mig på soffan. såg gossip girl, linda kom så gick vi en promenad.
sen åkte jag och clarah på hockey. haha, spontan grej så det vart rätt kul. leksand vann. yeyy
annars har jag bara ägnat mig åt min älskade chipspåse ikväll. pinigt. men så äre.

imorgon har jag feting sovmorgon. har ju hoppat av engelskan, inställd danslektion.
så inte förens vid 13 ska vi samlas vid moras tingsrätt och se en rättegång med samhällskunskapen.
men som den vanliga turen jag har, måste jag ta tåget vid halv 10 från leksand.
vad som händer på eftermiddagen har jag ingen aning. plugga europaländerna iallafall. MÅSTE.

NU SKA JAG SOVA. GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0