gymnasiefest tonight

juste. det där med gymnfesten ikväll.. endel blir ju väldigt chockade,
men det blir faktiskt ingen för mig oh selma ikväll.

citerar selma:
"ingen gymnasiefest för mig och maria.
varför? kanske för att vi inte är sugna på alkohol, kanske
för att vi inte vill vara någon steriotyp, kanske för att vi inte orkar
med ettorna, kanske för att vi inte orkar vara bakis på fredag,
kanske för att vi har mognat, kanske för att vi har blivit nykterister?
eller kanske för att vi har något sååå mycket bättre och välja på? "

PRECIS sådär känner vi.
så ha så roligt på festen utan den riktiga festen, nämligen mig och selma.


Kommentarer
Postat av: sh

haha ångrar mig inte det minsta hlr! its good to be us:)

2009-10-01 @ 22:40:28
URL: http://ssssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0