im cool in school

sitter i skolan, väntar på emsi. vad gör jag här så tidigt? fyyfan! det kan man fråga sig.
börjar halv 10, slutar tio i 2. dans, svenska och naturkunskap.
dansen är chill, svenskan blir också lugn eftersom jag gjorde klart mitt arbete där igår.
naturkunskapen kan bli jobbigare, hihi. har ett prov som jag inte gjort, men jag tänkte
ta det lite längre fram, orkar inte just nu;)

annars blir det nog bara att vila idag också, måste plugga på europa-kartan tills på fredag.
och dom där andra småländerna? inte jag iallafall.
känns lite pinsamt att jag är 19 år och inte kan länderna i europa. men vem håller koll på
mackedonien och dom andra småländerna? inte jag iallafall.
nu blir det en kaffe och vakna lite. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0