little bit of love


TFIG!!!!!!!!!!! lyckligare än lyckligast är jag nu. allt klickar verkligen. tack guud!
endast magen det är fel på nu.

började min morgon tidigt. haft lektioner från 8 imorse. fyfan. men tog en tupplur
på historian när vi såg en film om någon konstnär. kändes inte överdrivet viktigt.
på samhällen hade vi läxförhör som jag "glömde" plugga till. men det gick toppen
ändå. jag är bäst. på lunchen var det spagetti men har ju så ont i magen så njöt
inte så mycket.

när det var dags att åka hem blev tåget inställt och bussar kom istället. dom tog oss
till rättvik och därifrån fick vi åka tåg till leksand. rutten åktur. tog mig 30 min extra.
låter som en rolig dag va? mjo, klagar inte. nu sitter jag och väntar på IDOL.
pirrar lite i min mage faktiskt. wii wii. vem hejar ni på?

no hope or glory, happy endings gone forever more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0