lovelovelove


woow, dålig uppdatering. sorry for that.
i fredags drog jag, selma och thomas till rättvik efter skolan. marknad där.
köpte colaremmar. åkte karusell hihi. käkade hamburgerbröd.
på kvällen blev det en trevlig kväll hemma hos elvira, och så drog vi ut en sväng.
toppen kväll faktiskt. mycket roligare än vad jag förväntat mig!

slappade igår(lördag), mys på kvällen. nu sitter jag och tittar på idol-repriserna.
har nyss ätit. proppmätt. är faktiskt utvilad för en gångs skull, så nu är jag taggad
för skolan igen, hehe. ett muntligt sv-tal ska vara klart tills på tisdag. inte börjat än.
dags för det kanske? jaa jag ska. eftersom jag hoppat av engelskan börjar jag inte
förens 12.40 imorgon. nice va? antagligen bättre än va ni har det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0