party party!


godmorgon sötnosar. fuck vad trött jag är. ser förjävlig ut.
smink över hela kroppen. trasiga kläder på mig.
man kan fan undra vad jag varit ute på inatt.
vi var på bowlingen i rättvik på army-tema. vi tog verkligen temat på fullaste allvar. skiiiitkul var det. tack för kvällen brudar! ikväll blir det ingen fest.
ska ta det lugnare än lugnast. hur låter det då?
föresten blev jag klar med mitt religionsarbete vid 16tiden igår,
fyfan va skönt det kändes att bara få skicka iväg det och tänka: nu är det lov!
en underbar känsla.


har drömt mardrömmar inatt. det är inte okej. har gjort det hela veckan nu.

nu ska jag försöka fixa ihop någonting att äta. eller det kanske mamma får göra.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0