så sjukt tungt.


hemma efter en galet tung dag i skolan.
setat och skrivit ett hyllningstal i flera timmar som efter många om och men
blev riktigt bra. nöjd med min presentation och det känns skönt att ha det
överstökat:) på musikal-lektionen satt vi och läste manus hela tiden.
rätt chill men långtråkigt.. och eftersom jag av vissa dumma anledningar var sjukt
trött så var hela dagen dryg bara.

Men nu sitter jag och ser tv. tänkte sova en stund, och vid 20.00 börjar ugly betty
igen på kanal 5! det är ett måste, weii. imorgon är det en slapp skoldag. tummen upp!!

Det inlägget jag skrev igår om att det var en grej vi skulle boka idag, kan jag nu berätta
att det handlade om studentkryssningen. nu är det klart och gjort, och vi är såå taggade!
4 april. fyfan va kul det ska bli.

sova nu. hörs senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0