so what if it hurts me? so what if i break down?


verkligen förlåt förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen. inte haft ork, tid eller lust.
skolan i fredags var slapp. efter blev det fika med elvira, och på kvällen lånade vi jens
lägenhet och drack lite vin och såg på idol. trevligt trevligt! dock lite strul med endel.
på lördagen när jag vaknat drog jag och mamma till blge där vi shoppade lite.
när jag kom hem åkte jag till clarah och där planerade vi inför kvällen.
sluta med att vi började dricka hos henne. de va jag, hon och 2 till tjejer.
fick skjuts med robert till rättvik, där vi festade på bowlingen. helt ok.
åkte hem med fredrik vid två.. lite för full kanske.
slappdag i söndags. gjorde inte mycket, låg mest i soffan och jäste.

idag har jag sovit, sovit och sovit. hade bara en lektion, dans. den var inställd.
så var ledig. det behövdes mer än någonting annat. imorgon börjar jag halv 10.
orkar inte skolan. så sjukt less. men snart har vi höstlov. eller hur?

nu ska jag ta en långdusch och sen gå och lägga mig.
det är på kvällarna alla tankar och funderingar kommer,
därför försöker jag sova istället. inte det lättaste men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0