this is the life


herregud- verkligen helt glömt bort det här med bloggandet.
men har faktiskt haft fullt upp, och har egentligen nu också.
men ska ta mig lite tid för bloggen nu, looovar!


i helgen blev det fest på lördagen. drack först vin hos mig,
träffade lite folk och hade det supertrevligt. hehe.
sen vidare till baren där det var full rulle.
det är nog första gången jag varit med om att baren är fullsmockad med folk.
tummen upp för de iaf. helt ok kväll men en viss liten selma blev little to drunk,
så jag fick agera assistent åt henne när vi skulle bege oss hem. orkade gå för två personer
över bron, sen var det nog. fram med mobilen och fixade skjuts. väl hemma hos mig
slocknade vi båda två nästan på en gång.
söndag blev slappdag. gjorde i princip ingenting.
igår (måndag) hade jag sovmorgon. åkte till skolan vid 10, kom dit, insåg att den enda
lektionen jag hade var inställd. satte mig på bussen hem igen. åkte till clarah.
vi kollade först på kopps och sen någon parodi-film som va helt sjuk! haha. rolig iaf.
på kvällen var jag och mamma på kalas hos anton, min brors flickväns barn.
åt marängsvish som var gryymt gott. ge mig mer ge mig mer!!

idag har det också varit skola. börjar känna att jag är skoltrött nu.
har ett stort religions-arbete som ska vara inlämnad på fredag. lär börja med det ikväll.
kan ju glädjas åt att det är höstlov nästa vecka. något positivt iallafall?:)

nu blir det lite mat, hells kitchen och smsande. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0