väldigt ambitiös

 hemma nu. varit det i över 3 timmar. skönt va? höhö.
idag krånglade min resa till mora. IGEN. fick åka tåg till rättvik,
där fick vi byta till buss. därför kom jag försent till första lektionen.
struntade i den. dansen var inställd efter det. enda lektionen jag hade
var svenska. wii. fick reda på mitt betyg på muntliga talet jag höll
om min mamma. mvg. härliga lovord från läraren var inte helt fel att höra:)

sitter bara och ser på jims värld nu. alltid lika roligt, eller hur? haha.
blir en lugn kväll. kommer spendera mycket tid åt min religionsuppsats,
om jag inte tar tag i den nu.. kanske vore smart.
är iallafall lif-mora ikväll. den sänds på tv. kanske ska ses? visar sig.

.....ja, nu ska jag banne mig plugga religion. bra jag är. ohja! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0