can't imagine being without you


hello, idag var det ännu en lugn skoldag för min del. precis vad jag behöver just nu.
jag och selma lunchade på stan efteråt, åt en jättegod varm macka på helmers.
förstår inte varför vi aldrig käkat där tidigare. mycket godare mat än på kaffestugan faktiskt.
tro det eller ej;)

när jag kom hem till leksand drog jag till elvira på salongen och blev klippt,färgad och så
noppade hon även mina ögonbryn vilket jag uppskattade oerhört då jag hatar att göra det själv.

när pappa kom hem från sjukhuset där han lämnat mamma så åt vi lite mat,
sen fick vi damp och satt oss i bilen och åkte till falun igen.
plockade upp johnny på vägen och åkte upp till sjukan och överaskade mamma:D
åh vad glad hon blev, det var verkligen värt det.


det där halsbandet tyckte jag passade som en present till henne, så jag gav henne
det. det är ett halsband som det står "hope" på. var verkligen jättefint. jag älskar dig mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0