frågor&svar!


heeeej babes. Underbar morgon har det varit. vaknade av bästis som ringde och väckte mig.
har varit och handlat med mami och papi. när jag stod på affären så ringde selma mig och
skrattade i telefonen. visade sig att vi fått lite frågor var till våra bloggar. haha!
här kommer mina;

1. Gillar du thomas?
svar: jag umgås inte med några som jag inte tycker om.
2. Hur kan det komma sig att du och selma är så bra vänner?
svar: egentligen är de rätt simpelt. vi hade turen och hamna på samma skola och sen klickade de ju, tummen upp:)
3. Hur är ni egentligen?
svar: många tror de värsta om oss, men dom som har turen och känner oss vet att vi är motsatsen. vi är bäst.
4. Håller ni på med många i mora?
svar: nej det gör vi inte, märks verkligen att du inte hänger med när du ställer den frågan. vi har bytt riktnummer.

pusss på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med vi har bytt riktnummer?

2009-09-19 @ 19:49:47
Postat av: mary

det kan du ta och fundera på tycker jag!

2009-09-22 @ 21:58:03
URL: http://mmarymmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0