en fin vecka!

hello cuties!
förlååt för den dåliga uppdateringen. skolan och träningen har verkligen uppehållt mig totalt.
men nu är det fredag/lördag och helg, sköööööönt. dock måste jag ägna en hel del av den till
att också plugga. men det är inte lika farligt.

på rätt många sätt har den här veckan gett mig mycket. känns som att jag vuxit som person.
låter rätt klyshigt att säga så, men det är faktiskt sant. tänker inte gå in på detaljer om exakt
vad som hänt, ni som känner mig väl vet det redan. Men för att dra en lång historia kort så har
jag tabbat mig rätt så mycket, och gjort klantiga misstag. Men samtidigt som jag lärt
mig av dom, och även vuxit som person, har jag också löst dom. Bra va?
så nu håller vi bara tummarna för att det fortsätter i den riktningen:D

selma är bäst, ingen protest. du är verkligen bäst.
vet inte vad jag hade gjort utan dig igår/torsdags!

nu är det sängen och godnatt. PUSS!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har lite frågor som jag hade uppskattat om du kunde svara på.



1. Gillar du thomas?

2. Hur kan det komma sig att du och selma är så bra vänner?

3. Hur är ni egentligen?

4. Håller ni på med många i mora?

2009-09-19 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0