galen helg! slitet


vilken galen helg det har varit.
började med fredagen då selma följde med mig hem hit till leksand direkt efter skolan.
vi chillade lite, käkade hemmagjord pizza och drack vin. senare på kvällen kom melina
och rebecca hit och vi gjorde oss klara för fest. blev norska pyramiden och sen bar det
iväg ut till heden där andreas hade fest. det var över mina förväntningar så tummen upp
för det. kan också berätta att vi GICK hem på natten. fyfan!

på lördagsmorgonen väckte mamma oss och frågade ifall vi ville följa med till blge, så vi
tvingade upp oss själva så åkte vi dit. när vi kom hem blev det lite powernap, och sen var
vi på alkoholen IGEN. började med en förfest hos andreas med lite skönt folk.
norska pyramiden blev det igen. börjar bli tradition på fester nu, och det är ett grymt
hjälpmedel om man vill bli lite onykter! hehe. Sen blev det lucky och därifrån sviker minnet
lite smått, men det var en grym kväll med bra folk! tack tack tack.
vi kom väl hem vid 3-4 båda kvällarna och nu är jag så galet sliten.
nu ska jag se klart på oth som går på 5an, och efter det är det privileged. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0