i'm so lucky lucky


school school school. men nu är det helg och fysatan vad jag längtat:)
selma följer med hem till leksand nu. drar en sväng till insjön med henne och rickard.
ska införskaffa stövlarna jag skrev om igår. favorite. ikväll blir de lite chilldricka
med trevligt sällskap. ska se idol också. men det blir ju ännu roligare med alkohol
i kroppen (y).
imorgon ska de festas hårt och vi är taggade till 1000. någon mer som är det? weey.

selma är och hämtar mina grejer i skåpet nu. gulligt va? hon är så bra, gör allt för mig.
nästan som min lilla slav. me like. de är det hon duger till. och mycket mer. tro det eller ej. mohaha.

pusssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0