it goes like this the fourth, the fifth- the minor fall and the major lift.


godkväll, nu sitter jag nyduschad i vardagsrummet och tittar på idol,
dricker varm choklad och äter pistagenötter. muums!
tänkte snart gå och lägga mig, är helt slut. har inte sovit ut på hur länge som helst

känns det som..igår var det bara skola, och jag dansade för första gången på terminen.

hej träningsvärk!! fyfan. men det var det värt. trevlig kväll med trevligt sällskap också!

imorgon har jag sovmorgon som vanligt, kort skoldag, så det känns slappt.
vad som händer efter det är oplanerat. det visar sig:)

tillbaka till tven. pusspusspuss!

du gör mig så sjukt irriterad. skaffa dig ett eget liv och sluta upp med att förstöra andras!! häxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0