jag gör slut nu!!


åh jag är så sjukt less på min mobil. inte nog med att den är seg,
nu har den blivit helt knäpp. det är ETT nummer som inte går att spara.
eller det går o spara så det finns i telefonboken, men när jag får ett
sms av det numret, så står det bara numret och inte namnet. samma sak
när jag ringer det, då står det inget namn utan numret numret numret!!!!!
men när jag sen går tillbaks och kollar i telefonboken så finns det där.....
är inte det jävligt konstigt?? fattar ingenting. vad håller den på med egentligen!?
nej, dags att göra slut och skaffa sig en ny, vad ska jag annars göra liksom?


 

köp aldrig den här äckliga LG-KC910 mobilen.


Kommentarer
Postat av: sh

hejdå mobilen. vi ha haft roliga alkoholminnen med dig. speciellt till en viss fairyyytäälj, puss och r.i.p

2009-09-30 @ 23:24:42
URL: http://ssssh.blogg.se/
Postat av: JG

Det löser sig! Om det inte löser sig så kan du sälja den till en skåning för dyra pengar!

2009-09-30 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0