ledig ledig ledig tjalalala


blev varma mackor till middag. med mozarellaost, soltorkade tomater, pesto
och lök. mums säger jag bara. bland de godaste som finns:)

fick nyss reda på att vi typ var lediga imorgon.. så blir ännu en dag hemma.
inget jag klagar på direkt. är ju inte helt frisk heller så kanske är behövligt.
imorgon kväll blir de nog blge också, shoppa lite. wiii. gör mig alltid på bra humör!

någon jag faktiskt börjar sakna lite är selmispelmis. har inte sett kvinnan sen i söndags.
jävligt lång tid ifrån varandra kan jag säga er. ingenting är riktigt som det ska vara utan
henne. hon är som den där klicken med grädde längst upp på tårtbiten. hihi whats löööve.


har även bestämt mig till 99% att hoppa av cpengelskan. tänker besöka min syo på torsdag.
engelskaläraren svamlar om att ifall man ska klara ett G på uppgifterna ska de vara lika bra
gjorda som mvg-kraven på engelska b-kursen. låter ju sjuuukt. för er som inte fattar är det
engelska c jag läser. och fråga mig inte varför, för jag har ingen jävla aning!!!

nu ska jag lägga mig i sängen och smsa lite innan jag tänker sova. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0