lördagskvällen


vad ska ni göra ikväll?
jag hade tänkt toppa med en utgång, men så blev det inte.
kom ju på att jag lovat hämta Melina i Mora ikväll. Hon ska ju busa lite där och
för att inte låta henne sova över där så är jag hennes enda hopp. hihi!
så det blir min kväll.. rätt skönt att få en alkohol-fri helg. känns som det behövs.
Nästa helg är det ju löning och det lär ju inte direkt bli lugnt;) och den 1 oktober
kan ni boka upp för då är det gymn-fest på wasa i mora. kommer bli gryymt!


annars har jag inte så mycket mer att skriva om. ska fixa mig lite nu. och sätta på mig varma

kläder. för har lovat pappa att följa med ner till ishallen en sväng. han skulle fixa något med
antons skridskor. Hörs senare. 

miss u!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0