the careless whisper of a good a friend



hej sötisar, har inte alls haft tid att uppdatera någonting här, så ni får ursäkta.. men ni ska få en
snabb resume av vad som hänt. i fredags kom mamma hem från sjukhuset och ingen var lyckligare
än vad jag var. skulle kunna göra vad som helst för henne. tack för allt stöd från er alla. TACK!
i helgen har jag tittat på massa ishockey, tro det eller ej. har varit jättetrevligt och grymt skönt att ha haft
en nykter helg! laddar istället upp för nästa helg som kommer bli galen, eller hur s?;)

denna vecka kommer bestå av mycket plugg, men det är bara att bita ihop och kämpa på. tänkte även försöka börja dansa lite smått nu, få se hur det går men alla håller väl tummarna(?)
nu ska jag lägga mig och se på tv och drömma mig bort!


i'm never gonna dance again, guilty feet have got no rhythm.
though it's easy to pretend i know you're not a fool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0