you can put the blame on me.


helgen blev inte alls vad jag väntat mig.. i fredags var vi hos rickard.
det var jag, han, rickard och sebbe. sen splittrades vi. selma och jag gick
till baren och sen lucky. båda sög. då drog vi till festen i lima där rickard
och sebbe var. var lika tråkig den. därifrån gick vi ända hem. fyfan!
lördag blev det hockey och sen var vi på alkoholen igen.
tänker inte nämna så mycket om den kvällen förutom att allt var bara en
enda röra och dimma. minnsluckor som aldrig förr och vissa saker kommer
jag få ångra länge. det smärtar.

sitter och tittar på privileged nu. mamma har fixat lite katrinplommon åt mig.
var hemma från skolan idag. sjuk igen. ovanligt va? palla.
nk-prov på onsdag. fy i helvete! kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0