you give me something.


ingen uppdatering igår, orkade inte sitta vid datorn.
var iallafall i skolan, slapp dag med bara svenska och dans. hade även lite damp
som vissa fick ta skada av. haha, sorry selmis;)
när jag kom hem till leksand tog jag en fika med linda på gårdscaféet. kaffe är gött.
och kvällen spenderade jag med en film jag inte tänker kommentera(hihi) och ett mysigt sällskap.

Idag: varit i skolan, haft svenska och musikalrep.
efter det drog jag och tränade step up. så skönt att få tömma kroppen på energi. eller hur?
nu sitter jag bara nyduschad och ser på 2½ men. idol börjar alldeles strax och jag är allmänt
på topp just nu. hoppas bara det kan förbli så ett braa tag nu. ska sova tidigt ikväll. är helt död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0