flyyyyyyyYyyYyyy


dansprovet gick oväntat bra, har oanade talanger
utan att jag visste om det, im cool;)
resten av dagen har väl glidit på rätt ok, varit dötrött
som jag jämt är nu för tiden.. så ingen skillnad dirrekt.
imorgon är det matteprov. fyfan. hoppas mina talanger
dyker upp då med. snälla gud? hihi.
valborg är överskattat, men jag och elvira gör nog något
roligt av det hela. blir iallafall rätt så lugnt. tro de eller ej.
känner att jag måste shoppa lite också. får fan ta tag i de
asso. det behövs ibland fakktiskt. nu ska jag lägga mig och
sova lite i soffan innan jag öpnnar matteboken. eller så skiter
jag i det och kör soffan hela kvällen? låter mer troligt heheh.

föresten selma, du missade när santa marias kockar var och gjorde
mat åt oss i skolan idag. men förhoppningsvis kanske du finner lite
rester på morgondagens lunch som du kan gotta dig med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0