friday, im in looooove


sitter och äter glass, firar att det är helg hihi.
ska äta thaimat med mamsing idag, myysi!
älskar verkligen nudlar med kycklingspett+ jordnötssås.
det åt jag alltid på thairesturangen i norrköping.
dags att åka dit och uppleva det igen snart, passar bra i sommar:)
imorgon åker jag till mora till min lilla K. stannar där över natten
för på söndag är de musikalföreställning igen. inte taggad alls.
men snart är det över och det är just de som är min drivkraft just nu..

på tal om musikalen... nu ska jag försöka få bort kaffefläckarna på min
överdel av outfiten jag har där.. kära kevin göransson♥ råkade ju hälla
en hel kaffekopp på den så den är inte alltför vacker nu..........
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0