living the dream

wow, händelserikt lov. har verkligen haft fullt upp.
spenderat massvis av tid med världens bästa pojkvän,
umgåts med underbara vänner som jag uppskattar till 1000.
varit iväg på en studentkryssning som verkligen var super rolig.
har vridit min knäskål ur led och det gör fruuktansvärt ont...
något som jag saknat är kvalitetstiden som var inplanerad med
favoritlinda, vi sa att det här var våran vecka, men så blev inte
riktigt fallet. vi har setts på tok för lite men jag hoppas verkligen
det snart blir ändring på det, för det ni, de är en vän som inte är
värd att mista för något i världen.

kommande vecka kommer innehålla bl.a prov, musikal, träning.
men innan dess ska jag lägga mig till rätta i soffan och titta på
lite film. det är jag värd efter denna galna vecka och med mitt
smärtande knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0