så ska det låta och pepsi

<3
thaimaten var över förväntningar alltså.
måste bara säga det. kanske inte var riiktigt
lika bra som i nkpg, men inte långt ifrån iallafall.
så luckyhouse höjdes än en gång i mina ögon,
tänk att de stället kan än hehe...

har kommit på att det känns ganska tråkigt att ägna
en fredagskväll i soffan, även om det är behövligt.
är sugen på att hitta på något galet och busigt med mina
fina fina vänner, precis som förr i tiden. hoppas det blir av snart.
om inte ens en månad är jag 20 år. helt sjukt vad tiden går.
känner mig ungefär som 17 år fortfarande..men men, snart kan
jag gå lagligt på systembolaget som man aldrig trodde skulle hända
när man var liten. samma helg som min födelsedag är det iallafall
rättviksmarknad och antagligen grymt drag på bowlingen där.
DÅ BLIR DET FEST!! så boka den lördagen. byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0