söndaag!


studentfesten i torsdags var rooolig. galen!!
började med mys hemma hos em med tjejerna.
mötte upp elvira på station och gick på en förfest
som precis tagit slut :P slutligen wasa där de inte var
överdrivet mycket folk men det var ändå skoj som fan ;)
fredagen gick åt att tvinga iväg sig på 2 lektioner och
det kändes som jag skulle dö helt ärligt, på kvällen somnade
jag typ halv 9.. längesen jag var så sliten asså.
på lördagen åkte jag och kevin med mamma till blge och shoppade lite.
köpte en tröja och lite smink bara. underbaar dag!
nu har min lilla sötnos åkt hem igen:( inte roligt.
ska iallafall iväg och handla med mammi nu, tänker äta sallad till middag.
kan va bland det godaste i världen faktiskt. imorgon börjar skolan igen
och det är jag inte alls speciellt sugen på..fast har bara en danslektion
så det känns skööönt. pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0