älskade!!


Känner verkligen att mitt humör pendlar rätt så kraftigt..
Men antar att det finns bra skäl till det just nu :P

Alla runt omkring mig, i min omgivning, vänner, familj, pojkvän
gör mig så lycklig så jag inte ens kan beskriva det med ord.
Jag vet att jag skriver det rätt ofta och att det låter ganska klychigt.
Men det är precis så det är. Utan er skulle jag aldrig orka med någonting
och även fast ni inte tror det ger ni mig sådan energi och kraft att jag
nog skulle klara av VAD SOM HELST. Kan inte förstå att jag fått chansen
att få er som mina nära. Dom jag glidit ifrån menar jag också, alla minnen
som finns, och som aaldrig kommer försvinna, får mig att le varenda dag
och det ger mig också positiv energi. Och ni som jag kan prata med varenda
dag, ni som jag kan skratta och gråta med, ni är helt underbara. Det är eran
förtjänst till att jag mår så bra som jag gör.  Utan er vore jag ingenting!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0