en grå söndag


Har väl totalvänt på dygnet lite.. sånt som händer..
Dags att lägga sig och iallafall låtsas sova, kanske lurar hjärnan.
För imorgon börjar jag jobba igen och de är rätt sköönt. tjäna pengar
och få tankarna på något vettigt är inte så illa faktiskt.

Dock är det rätt ljusa planer för framtiden i hope så nu håller vi tummarna
och hoppas att allt går vägen. Något ska jag iallafall kunna klura ut och fixa!:)

Nu ska jag lägga mig och läsa min älskade bok som jag snart är klar med.
Systerskap, som är den fortsättande boken på Bedragen som jag skrev förut
om att jag läste. De är dom bästa böckerna jag läst och som tur är kommer en
tredje uppföljare redan i september. Då ska den bli min. Happyyy!!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0