En uppdatering

Blandade känslor..
Lite knäckt, men ändå så lycklig över allt jag har..
Min familj, alla nära och kära. Jag kan inte begära mer.
Älskar er alla, det måste ni veta.

Lördagen blev lyckad, började med mys hos bästa Linda,
har verkligen saknat tiderna med henne så hoppas detta är
början för oss igen:) Sen kom även Elvira upp som en oväntad
överaskning. Allting var fulländat! Igår slappade vi bara, något slitna.

Nu sitter jag hemma, har tagit farväl av mina finaste pojkvän och det
gjorde ondare än vad jag förväntat mig.. Men vi är starka! i believe in us..
Ska äta lite mat och bara nöta i soffan hela kvällen. Imorgon har jag lyckats
få en jobbdag även fast jag är mitt i min semester. Lite kris på jobbet, och då
får man ju ställa upp. Lite extra pengar är ju positivt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0